Δυτικά Βαλκάνια - Δαλματικές ακτές - 4η μέρα

ΗΜΕΡΑ 4η - 20/7 KOTOR-SLANO 123χλμ./ 2:30 Ώρες

Μετά από δύο όμορφες μέρες στο Kotor ήρθε η ώρα για τον επόμενο σταθμό μας, την Κροατία και το διάσημο Ντουμπρόβνικ, όπου γυρίστηκε το γνωστό Game Of Thrones. Τα χιλιόμετρα που έχουμε να διανύσουμε είναι λίγα οπότε είμαστε άνετοι από θέμα χρόνου. Το Dubrovnic είναι μία από τις πιο ακριβές πόλεις στην Κροατία και στα βαλκάνια γενικότερα, οπότε για πιο οικονομικά είχαμε κλείσει κατάλυμα 30χλμ. πιο έξω σε ένα μικρό παραθαλάσσιο χωριό Slano.

Φεύγοντας από το Kotor ακολουθήσαμε τη διαδρομή για Lepetane και από κει περάσαμε απέναντι με ferry (5 λεπτά) και έτσι γλιτώσαμε τον γύρο του κόλπου που είναι 40χλμ. Ο δρόμος για το Dubronvic παραλιακός, τουριστικός με αρκετή κίνηση και μόνο με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση.

Η θέα όμως σε κρατούσε απασχολημένο ώστε να μην βαριέσαι. Πλησιάζοντας το Dubrovnic πραγματικά εντυπωσιάστηκα από την εικόνα που αντίκρισα, μια γρήγορη στάση για φωτογραφίες και γρήγορα να φτάσουμε στο Slano για να αφήσουμε τα πράγματά μας και να γυρίσουμε να θαυμάσουμε αυτό το αριστούργημα. Με είχε πιάσει μια ανυπομονησία, έκανα σαν μικρό παιδί.

Αφού τακτοποιηθήκαμε στο δωμάτιό μας επιστρέψαμε στην πόλη για να δούμε τις ομορφιές της από κοντά..

Η Placa Stradum, κεντρικός πεζόδρομος του Dubrovnik.

Το Buza Bar είναι ένα cafe/bar έξω από τα τείχη και πάνω στα βράχια

Κάναμε την περιήγησή μας στα σοκάκια και είπαμε να δούμε και την θέα από τα τείχη, για να ανέβεις όμως είχε είσοδο 15€. Αφού κοντοσταθήκαμε λίγο στο άκουσμα του εισιτηρίου πήραμε την απόφαση να ανέβουμε, πράγμα που δεν μετανιώσαμε καθόλου γιατί η θέα άξιζε το κάθε ευρώ. Τα χιλιόμετρα πάνω στα τείχη ήταν αρκετά και με πολλές στάσεις για φωτογραφίες με αποτέλεσμα να χρειαστούν αρκετές ώρες

Μετά από τα ευχάριστα χιλιόμετρα πήγαμε στην παραλία Lapad όπου είχαμε ακούσει ότι έχει οικονομικό και καλό φαγητό και μετά επιστροφή για ξεκούραση μιας και είχε βραδιάσει.

TIPS:
- Cafe Buza (μπαρ καφέ μέσα σε βράχο στην παλιά πόλη)
- Πύλες Pile και Ploca (είναι η είσοδος και η έξοδος της παλιάς πόλης και ενώνονται με τον κεντρικό δρόμο)
- Αξίζει τα 15€ είσοδος για να ανεβείτε στα τείχη
- Οικονομικό και καλό φαγητό με κρεατικά, ζυμαρικά και πίτσες στο Fellini’s στην παραλία Lapad
- Αν μείνετε περισσότερο από μια μέρα αξίζει να επισκεφτείς τα νησάκια με θαλάσσιο ταξί και κυρίως το Lokrum με τον βοτανικό κήπο